雞仔嘜心膚吸 | 保暖內衣出動喇!

踏入浪漫12月,又係時候添置新衫為聖誕/倒數party做好準備! 雖然這幾天天氣變冷,但在節日裡還是不想穿得太腫脹,始終影相都無咁好睇嘛,所以一件既薄又暖的保暖內衣就好重要啦!!!

 photo DSC0261023_zpsdba68300.jpg

保暖內衣的話,近日我常穿到品牌送來的 雞仔嘜 心膚吸保暖內衣,這件 J-fit Warmer 質料透氣、cutting夠貼身,更意想不到咁保暖!

 

 photo DSC02607_zpsbf6a0b56.jpg

有別於一般羊毛內衣,這件雞仔嘜心膚吸保暖內衣用到的是輕薄纖維料,比一般物料透氣,就算由室外回到室內workplace都不感焗身,否則要熱到除內衣就太麻煩啦!

 

 photo IMG_0184_zpsd6963e1f.jpg

這種纖維彈性十足,依照身高選了M碼,但相信S碼都撐得下! XD質料看似不易起毛粒,可以著多幾季!

 

 photo IMG_0180_zpse5474762.jpg

女生最愛的U領,個人認為大U領比大V領更實用,更不易被發現!

 

 photo IMG_0177_zpsc4f45d01.jpg

U領及闊膊設計可以隱形內衣,就算再穿上襯衫也不易外露內衣邊緣。這種天氣後加一件cardigan就足夠啦,遲些再變冷的話配搭襯衣及長外套,相信也撐得著呢!

 

雞仔嘜專門店及百貨專櫃有售 (Facebook 專頁)

問答環節!