夏日愛補水 | VICHY 溫泉礦物保濕系列

好耐無正正經經坐底一篇BLOG啦~ 自從屋企電腦壞左兼病左好耐,真係好耐無玩過電腦!

前幾日終於都買左部 Fujitsu laptop,黎跟有好多野都想同大家分享,今次真係要promise自己唔可以再偷懶啦! 

 photo P8013255_zpsxqn4d6xf.jpg

前排扁桃腺發炎食左幾個星期抗生素,再加上我係熱底人士,夏日皮膚真係差好多,暗粒 / 粉刺 / 賀爾蒙瘡出哂黎搵我~ (>~~<) 經過一輪大作戰,這幾天的皮膚才算是變回穩定! 通常瘋狂出粒粒的日子,穩陣起見我都會轉哂全部 skincare ,今次試了 Vichy AQUALIA THERMAL 溫泉礦物保濕系列,以專櫃品牌來說 Vichy 價錢真是算蠻划算,這個皇牌系列是我讀書時期初接觸 Vichy 就已經買過了!那時候就已經好喜歡火山礦物溫泉水~ 事隔多年有機會再試埋其他,回想起來時間真係過得好快! 

 

 photo P8013256_zpskhmyvzaq.jpg

火山礦物溫泉水 (HK$ 160 / 300ml) 是我第一次接觸 Vichy 的產品,好適合夏天使用,尤其是曬後或長時間待在冷氣房後拿出來噴幾噴,馬上覺得皮膚補濕度UP,是放置在 OFFICE 的小幫手呢!

 

 photo P8013258_zps3h5ad9ar.jpg

皮膚不穩定時要做好補濕,要以補水為主,不能太油潤,以免太滋潤皮膚令到粒粒問題更加嚴重。 Vichy 溫泉礦物活水循環保濕精華 (HK$ 350/30ml) 除了蘊含皇牌火山礦物溫泉水,也加入3 種動力水活因子,補水能力非常好呢~ 

 

 photo P8013266_zpsfuyicnkp.jpg

夏天最岩用質地水薄的補濕精華,容易推開及被皮膚吸收,也不會令皮膚造成負擔。

 

 photo P8013260_zps3zuwyosw.jpg

面霜同樣要嚴守補水宗旨,這罐 溫泉礦物清爽保濕啫喱 (HK$250/50ml) 更加入冷感配方,塗在臉上會feel到涼浸浸,有效紓緩泛紅敏感。

 

 photo P8013265_zpslmgnxv4z.jpg

塗在臉上好舒服,啫喱質地的補濕程度不比面霜差喔,用了幾天毛孔也好像有變小呢! 

 

 photo P8013259_zpsspqvrqin.jpg

最後一樣要推介的是 Vichy 火山溫泉 SPA 睡眠面膜 (HK$240/75ml) ,濃度透明質酸成份,而且含豐富溫泉水,一晚就能夠為皮膚注滿水份! 

 

 photo P8013306_zpsmvqb2xf6.jpg

由於習慣側睡不太喜歡敷 sleeping mask ,我把它當成是 shower 後至睡交前的補濕法寶,洗後會即時覺得皮膚有層補濕膜保護住,就算成晚涼冷氣到翌朝仍然覺得皮膚好水潤! 建議清洗面膜時以海棉配合,不然直接用雙手會有點難徹底洗淨呢! 我每星期敷三晚,連敏感狀況也能夠得到改善呢! 

 

這次小分享就到這裡喇! See you~ 

問答環節!